ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΣ 9900

Σύγχρονο καμπινάτο σκάφος με τιμονιέρα κλειστού τύπου.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μήκος Ολικό: 9,90μ (χωρίς τη δελφινιέρα)

Μήκος Ισάλου: 8,30μ

Πλάτος Μέγιστο: 3,55μ

Πλάτος Ισάλου: 3,02μ

Έξαλα Πλώρης: 1,50μ

Έξαλα Πρύμης: 1,32μ

Κοίλον: 2,00μ

Βύθισμα: 0,65μ

Βάρος Κουφαριού: ~2000 κιλά

Εκτόπισμα: 5300 κιλά

Κιλά ανά Εκατοστό Βύθισης: 210

Δεξαμενές Καυσίμου: 800 λίτρα

Δεξαμενές Νερού: 300 λίτρα 

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο "ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΣ 9900" είναι ένα σύγχρονο κρούιζερ με πυθμένα τύπου "V", κατάλληλο για μεγάλα ταξίδια σε ανοικτή θάλασσα.

Η μορφή των βρεχάμενων, η υπερενισχυμένη μέθοδος κατασκευής και τα 3 στεγανά τοιχώματα που διαθέτει, επιτρέπουν σ’ αυτό το σκάφος να ταξιδεύει με ασφάλεια και με οποιοδήποτε καιρό.

Τα διαμορφωμένα "δόντια" στην περιοχή τσακίσματος πυθμένα (δεξιά και αριστερά, από την παπαδιά μέχρι το κοράκι), βοηθούν το σκάφος να παραμένει στεγνό από το σπρέι του κόντρα κυματισμού.

Κινείται κατά προτίμηση, για λόγους ασφαλείας και ευκολίας στις μανούβρες, με 2 εσωλέμβιες πετρελαιομηχανές θαλάσσης με απευθείας κίνηση και με ρεβέρσα(ες) 2:1 ή 1½:1, μέγιστης συνολικής ιπποδύναμης μέχρι και 600 (2x300) ίππων (BHP) και που το συνολικό τους βάρος να μην υπερβαίνει τα 1300 περίπου κιλά.

Θεωρητικές Ταχύτητες σκάφους σε κόμβους, με έμφορτο εκτόπισμα 5300 κιλά και 2 μηχανές θαλάσσης: 15 κόμβοι με 2x100 BHP, 17,5 κόμβοι με 2x135 BHP, 21,5 κόμβοι με 2x165 BHP, 24,5 κόμβοι με 2x200 BHP, 27 κόμβοι με 2x230 BHP, 29 κόμβοι με 2x265 BHP και 31 κόμβοι με 2x300 BHP.

Εναλλακτικά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί 1 πετρελαιομηχανή μέχρι και 600 ίππων αλλά δε συνιστάται.

Η χρήση μετασκευασμένων μηχανών αυτοκινήτου θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μειωμένη (ως προς την πρόβλεψη) ταχύτητα, για πολλούς και διαφόρους λόγους.

Η πρωραία καμπίνα, καθαρού ύψους 1,90μ, είναι αρκετά ευρύχωρη, με ντουλάπα, ραφάκια, κάθισμα, χώρο για να σταθεί κάποιος όρθιος και φυσικά ικανοποιητικού μεγέθους διπλού κρεβατιού πλώρης.

Άλλη μια καμπίνα με διπλό κρεβάτι, ντουλάπα και κάθισμα φιλοξενεί άλλα 2 άτομα, σχετικά άνετα, στην αριστερή πλευρά του σκάφους.

Απέναντι αυτής της καμπίνας υπάρχει ο χώρος υγιεινής και περιλαμβάνει ντουζιέρα, νιπτήρα, W.C., ντουλαπάκια με καθρέπτες κλπ.

Από το διάδρομο των πρωραίων καμπίνων (κοιτάζοντας προς τα πρύμα), ανεβαίνοντας 4 σκαλοπάτια, συναντά κάποιος το σαλόνι/τιμονιέρα, καθαρού ύψους 2,00μ Στην αριστερή πλευρά, υπάρχει η κλασική τραπεζαρία που μετατρέπεται σε διπλό κρεβάτι με τους ανάλογους αποθηκευτικούς χώρους. Στη δεξιά πλευρά, υπάρχει ο λειτουργικός χώρος πηδαλιουχίας με τη ρόδα τιμονιού και τα διάφορα όργανα ελέγχου.

Ακολουθεί η κουζίνα με τις εστίες μαγειρέματος, το νεροχύτη, το ψυγείο και τα ντουλάπια για την αποθήκευση σκευών και προμηθειών.

Συνολικά, σε αυτό το σκάφος κοιμούνται 6 άτομα.

Ο αυτοστραγγιζόμενος χώρος αναψυχής, διαστάσεων 2,50x3,00μ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αναψυχή (με εξωτερικό σαλόνι) ή για ερασιτεχνική αλιεία (με ψυγείο δολωμάτων, νεροχύτη, ψυγείο αλιευμάτων και κάθισμα αλιείας).

Μια πτυσσόμενη πλατφόρμα πρύμης με το πορτάκι της, μπορούν να διαμορφωθούν, για την κολύμβηση και την επιβίβαση/αποβίβαση προς και από το σκάφος.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η κατασκευή του απαιτεί αρκετές γνώσεις γύρω από ξυλουργικές εργασίες και ιδιαίτερα η διαμόρφωση και τα φινιρίσματα των εσωτερικών χώρων.

Ο εγκάρσιος σκελετός αποτελείται από 10 ξύλινους νομείς πάχους 35 χιλιοστών.

Το σωτρόπι έχει διατομή 60x150 χιλιοστά και οι διαμήκεις ενισχύσεις 40x120, 60x75, 40x75, 30x75 και 25x75 χιλιοστά.

Το πέτσωμα του πυθμένα γίνεται από κόντρα πλακέ θαλάσσης πάχους 24 χιλιοστών (2 φύλλα των 12 χιλιοστών) και των πλευρών από κόντρα πλακέ θαλάσσης πάχους 16 χιλιοστών (2 φύλλα των 8 χιλιοστών).

Συνιστάται η εξωτερική προστασία του σκάφους με πολυεστερικές ή με εποξικές ρητίνες και υαλοϋφάσματα, για μακροχρόνια προστασία και ελαχιστοποίηση της συντήρησής του.