Ιστιοφόρο πολυκάρινο (τριμαράν) σκάφος κρουαζιέρας.
Η μελέτη και η σχεδίαση αυτού του σκάφους - που έγινε από τον Πάνο Ψαθέρη - διακρίθηκε με το Βραβείο Hargrave Scholarship του Westlawn Institute of Marine Technology, Connecticut, U.S.A.
Μήκος Ολικό: 12,00μ
Μήκος Ισάλου: 11,10μ
Μέγιστο Πλάτος Σκάφους: 6,85μ
Έξαλα Πλώρης: 1,41μ
Έξαλα Πρύμης: 1,11μ
Εκτόπισμα: 4,27 τόνοι
Βύθισμα με κινητή καρένα άνω: 0,50μ
Βύθισμα με κινητή καρένα κάτω: 2,05μ
Πλάτος Κύριας Ατράκτου (Vaka): 2,90μ
Πλάτος Πλευρικών Ατράκτων (Ama): 1,06μ
Καθαρό Ύψος Καμπίνας: 2,05μ
Επιφάνεια Πανιών: 68,50μ2
Το "Τριμαραν 12000" ανήκει στην κατηγορία των ιδανικών πολυκάρινων σκαφών κρουαζιέρας, που αναζητούν οι ιστιοπλόοι, για ανοικτή θάλασσα και υπερπόντια ταξίδια, εξασφαλίζοντας ασφάλεια και υψηλή σταθερότητα ενάντια στη δύναμη των πλευρικών ανέμων που ασκούνται στα πανιά.
Έχει μελετηθεί για να αναπτύσσει, με πλήρη ιστιοφορία, θεωρητικές ταχύτητες της τάξης των 15 κόμβων, όταν δεν είναι υπερφορτωμένο.
Μια βοηθητική εσωλέμβια μηχανή της τάξης των 35–40 ίππων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μανούβρες μέσα στο λιμάνι ή και για άλλη χρήση.
Στους χώρους ενδιαίτησης είναι διατεταγμένες 2 διπλές ευρύχωρες καμπίνες (1 πρωραία και 1 πρυμναία), τουαλέτα, ξεχωριστός χώρος ντουζιέρας, το κλασσικό σαλόνι/τραπεζαρία, κουζίνα και φυσικά τραπέζι χαρτών.
Το σαλόνι, αποτελείται από 2 αντικριστούς καναπέδες και ένα αναδιπλούμενο τραπέζι. Οι καναπέδες αυτοί, εναλλακτικά, μετατρέπονται σε πολύ άνετα κρεβάτια για τις ώρες της ξεκούρασης. Ο δεξιός καναπές, μαζί με το αναδιπλούμενο τραπέζι, μετατρέπεται σε διπλό κρεβάτι, ενώ ο αριστερός σε 2 κουκέτες (πάνω - κάτω).
Δε λείπουν, βεβαίως, τα ντουλάπια και οι απαραίτητοι αποθηκευτικοί χώροι πίσω και πάνω από τα καθίσματα.
Συνολικά κοιμούνται μέχρι και 8 άτομα.
Η κουζίνα, χωρίς να καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του σαλονιού, είναι μια γωνιά καλά μελετημένη για να καλύπτει τις ανάγκες που πρέπει να καλύπτει. Υπάρχει, δηλαδή, διπλός ανοξείδωτος νεροχύτης, πτυσσόμενος πάγκος, ψυγείο, εστίες μαγειρέματος και φούρνος. Επίσης, μεγάλα ντουλάπια επιτρέπουν την αποθήκευση σκευών και προμηθειών.
Αποθηκευτικοί χώροι, ειδικό ντουλάπι για νιτσεράδες, αλλά και μικρότερα ντουλαπάκια με καθρέπτες κλπ., συμπληρώνουν την εσωτερική διάταξη.
Εξωτερικά, στο χώρο πηδαλιουχίας είναι διαμορφωμένο ένα επιπλέον σαλόνι ανοικτού τύπου.
Το ύψος του ιστού είναι 15,90μ, μετρούμενο πάνω από την οροφή της καμπίνας.
Κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας τη σύγχρονη μέθοδο ναυπηγοξυλουργικής "Ψυχρής Συγκόλλησης Ξύλου" και που άλλοι το λένε "Ελασματοποίηση Ξύλου". Στη διεθνή ορολογία λέγεται "Cold Molding" ή "Laminated Wood Construction". Αυτή η μέθοδος δημιουργεί ένα ελαφρύ και απόλυτα στεγανό σκάφος και γίνεται με λωρίδες λεπτής ξυλείας ή με λεπτό κόντρα πλακέ θαλάσσης σε συνδυασμό με εποξική ρητίνη (όχι πολυεστερική, γιατί έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι ο πολυεστέρας δεν είναι και τόσο στεγανός, όπως στην αρχή πίστευαν και εμφανίζει ώσμωση).
Επίσης, κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου πλαστικό χωρίς καλούπι, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο "Σάντουιτς" λέγεται "One Off" σε περιπτώσεις κατασκευής μέχρι 3–4 σκαφών.