ΝΑΥΤΙΛΟΣ 6940

Κλασικό σκαρί, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική ή ερασιτεχνική αλιεία ή και σαν πιλοτίνα.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μήκος Ολικό: 6,94μ

Μήκος Ισάλου: 5,80μ

Πλάτος Μέγιστο: 2,34μ

Έξαλα Πλώρης: 1,04μ

Έξαλα Πρύμης: 0,75μ

Βύθισμα: 0,60μ

Βάρος Κύριας Κατασκευής: ~850 κιλά

Εκτόπισμα: 1650 κιλά

Κιλά ανά εκατοστό Βύθισης: 86

Καθαρό Ύψος Καμπίνας: 1,20μ ή 1,45μ

Δεξαμενές Καυσίμου: 100 λίτρα

Δεξαμενές Νερού: 60 λίτρα

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο "ΝΑΥΤΙΛΟΣ 6940" είναι ένα κλασικό σκαρί, με πυθμένα τύπου "V", που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική ή ερασιτεχνική αλιεία ή και σαν πιλοτίνα, ακόμη, σε ανοικτή θάλασσα, με μεγάλη ασφάλεια και μικρή κατανάλωση καυσίμου.

Το ξεκλάδισμα των νομέων, τα υψηλά έξαλα και οι νεροδιώχτες πλώρης (δεξιά και αριστερά), βοηθούν το σκάφος να παραμένει στεγνό από το σπρέι του κόντρα κυματισμού. Η βαθιά καρένα εξασφαλίζει σταθερή πορεία και τα 2 παρατροπίδια που διαθέτει, ελαχιστοποιούν το μπότζι.

Ένα στεγανό τοίχωμα στην περιοχή της πλώρης παρέχει στο σκάφος επιπρόσθετη ασφάλεια, σε περίπτωση σύγκρουσης, δημιουργώντας, συγχρόνως, μια αποθήκη πλώρης.

Άλλο στεγανό τοίχωμα στην περιοχή της πρύμης δημιουργεί μια αποθήκη πρύμης και ένα ιδιαίτερο χώρο για τον ψαρά, που θα θελήσει να ρίξει τα παραγάδια του.

Μέσα στη χαμηλή καμπίνα, που η οροφή της είναι "πρόσωπο" με το κατάστρωμα, και αυτό για να διευκολύνει το ψάρεμα, είναι διατεταγμένα 2 κρεβάτια, χημική τουαλέτα, τραπεζαρία, αποθηκευτικοί χώροι κλπ. Όμως, για περισσότερη εσωτερική άνεση, η οροφή της καμπίνας μπορεί να κατασκευαστεί και υπερυψωμένη, χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, ως προς την εμφάνιση ή την ευστάθεια του σκάφους.

Κινείται με εσωλέμβια πετρελαιομηχανή θαλάσσης, της τάξης των 40–45 ίππων (SHP), για μέγιστη ταχύτητα 8–9 κόμβων, με πλήρες φορτίο. Δε συνιστάται η χρήση μηχανής μεγαλύτερης ιπποδύναμης από την προβλεπόμενη.

Μεταφέρεται με τρέιλερ. 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Κατασκευάζεται σχετικά εύκολα, χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, από ναυπηγική ξυλεία και κόντρα πλακέ θαλάσσης.

Ο εγκάρσιος σκελετός αποτελείται από 10 ξύλινους νομείς πάχους 30 ή 35 χιλιοστών.

Το σωτρόπι έχει διατομή 50x120 χιλιοστά και οι διαμήκεις ενισχύσεις 20x75, 20x60, 25x60 και 30x60 χιλιοστά.

Ο πυθμένας γίνεται από κόντρα πλακέ θαλάσσης πάχους 16 χιλιοστών (2 φύλλα των 8 χιλιοστών) και τα πλευρά από κόντρα πλακέ θαλάσσης πάχους 12 χιλιοστών (2 φύλλα των 6 χιλιοστών).