FOREVER 5410
Κλασικό σπορ ταχύπλοο σκάφος τύπου Runabout με εσωλέμβια μηχανή.
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μήκος Ολικό: 5,41μ
Μήκος Ισάλου: 5,00μ
Πλάτος Μέγιστο: 1,98μ
Πλάτος Ισάλου: 1,94μ
Έξαλα Πλώρης: 0,66μ
Έξαλα Πρύμης: 0,41μ
Βύθισμα Κυρίως Σκάφους: 0,20μ
Μέγιστο Βύθισμα Σκάφους: 0,50μ (μαζί με το Τιμόνι)
Βάρος Κύριας Κατασκευής: ~480 κιλά
Εκτόπισμα Σκάφους: ~1250 κιλά (Βάρος Σκάφους + Μηχανή + 4 Άτομα + Καύσιμα)
Δεξαμενή Καυσίμου: 60 λίτρα
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δεν υπάρχει στην κατηγορία τους, καμία ωραιότερη φινέτσα σκαφών από τα κλασικά, σπορ, ταχύπλοα σκάφη αναψυχής, ανοικτού τύπου, γνωστά με τη διεθνή ονομασία Runabout. To μεγάλο ξεκλάδισμα των γραμμών της πλώρης τους, που μεταβάλλεται αρμονικά, με την αντίθετη κεκλιμένη προς τα μέσα πρύμη τους, σε συνδυασμό με το φινίρισμα του πετσώματός τους, από βερνικωμένο μαόνι, τονίζουν την εξομάλυνση των γραμμών τους, σε μαγεύουν και σε κάνουν να παραδέχεσαι ότι αυτή είναι η ιδανική μορφή ενός μικρού πλεούμενου.
To "FOREVER 5410" ανήκει στην πιο πάνω κατηγορία σκαφών. Η μορφή του πυθμένα είναι τύπου "Ανοικτού V", μεγάλης στατικής και δυναμικής ευστάθειας.
Αν και αυτός ο τύπος των σκαφών έχει μελετηθεί να ταξιδεύει και να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες σε προστατευμένα νερά, εντούτοις, έχει αποδειχθεί στην πράξη, ότι είναι αρκετά καλοτάξιδος, προσφέροντας υψηλή ασφάλεια ακόμη και σε μέτρια ταραγμένη θάλασσα.
Η τιμονιέρα μπορεί να εγκατασταθεί στην πρωραία ή στην πρυμναία περιοχή του σκάφους, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστή, χωρίς καμιά επίπτωση στη διαγωγή του σκάφους κατά την πλεύση.
Μεταφέρει με ασφάλεια 4 άτομα, σύμφωνα με τις Διατάξεις των Λιμενικών Αρχών.
Κινείται με εσωλέμβια μηχανή βενζίνης ή πετρελαίου θαλάσσης, από 80–200 ίππους (BHP).
Το βάρος της χρησιμοποιούμενης μηχανής συμπεριλαμβανομένης και της ρεβέρσας δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 280 κιλά.
Η ταχύτητα του σκάφους κυμαίνεται από 20–45 κόμβους, ανάλογα με τη χρησιμοποιούμενη ιπποδύναμη, το συνολικό φορτίο που μεταφέρει και την κατάσταση κυματισμού της θαλάσσης.
Μεταφέρεται με τρέιλερ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Για την κατασκευή του απαιτείται κάποια εμπειρια σε ξυλουργικές εργασίες. Η εφαρμογή των πετσωμάτων, και ιδιαίτερα του πετσώματος πλευρών και καταστρώματος απαιτεί προσοχή, υπομονή και σημασία στη λεπτομέρεια, ειδικά αν το σκάφος δε χρωματιστεί εξωτερικά, αλλά βερνικωθεί, με εποξικά βερνίκια, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δε συγχωρούνται ακόμη και τα τυχόν μικρολαθάκια εφαρμογής.
Ο εγκάρσιος σκελετός αποτελείται από 10 νομείς πάχους 20 χιλιοστών.
Το σωτρόπι έχει διατομή 30x140 χιλιοστά και οι διαμήκεις ενισχύσεις 20x50, 20x60, 20x100, 15x60, 25x60 και 30x60 χιλιοστά.
Το πέτσωμα του πυθμένα γίνεται από κόντρα πλακέ θαλάσσης πάχους 12 χιλιοστών, των πλευρών από 2 σειρές λωρίδων ξυλείας πάχους 12 χιλιοστών (2 φύλλα των 6 χιλιοστών) και του καταστρώματος από συνδυασμό κόντρα πλακέ θαλάσσης και λωρίδων ξυλείας, συνολικού πάχους 12 χιλιοστών (2 φύλλα των 6 χιλιοστών).